Välkommen till Evas värld!

Jag är så peppad och glad över att det äntligen har blivit med blogg igen! För ungefär tio år sedan så bloggade jag ganska regelbundet i något år, men sen rann det ut i sanden. Jag kände att jag inte hade hittat en bra balans mellan att vara personlig, utan att bli för privat. Men nu är jag superladdad och så glad över att vara igång igen.

Vem är då jag?


Jag heter Eva. Jag är 32 år, sambo med R sedan 2013 och matte till en galen vovve. Jag bor i Solna utanför Stockholm. Utbildad journalist och medienörd som stortrivs som innehållsproducent. Jag är energisk, glad och driven, och samtidigt helt slut. Just nu går jag igenom en väldigt tuff period, den största sorgen jag drabbats av. Jag försöker hitta mig själv och se vem jag är idag.

I den här bloggen kommer ni att få följa med i min vardag. Det kommer bli allt från tankar om kärlek, relationer och vänskap, till tips om träning, skönhet, resor och allt annat som ryms i det som jag kallar Evas värld

Varmt välkomna hit!

Kommentera här: